Ewa Rebelak
Ewa jest managerką online lokalnych biznesów i układa ich strategię komunikacji z fragmentów, jak układankę: z wartości, historii i swojej wiedzy marketingowej. Dzięki temu marki, które wcześniej nie potrafiły odnaleźć swojego miejsca online, zaczynają mówić autentycznym głosem.
Opinia Klientki
Moja marka dzięki współpracy z Tobą zyskała zupełnie nowy poziom. Chciałam, żeby wizualnie dogoniła jakość tego, co robię dla klientów. Potrzebowałam spójności, świeżości, subtelnej kobiecej energii, ale bez cukierkowości. Czułam się świetnie zaopiekowana. Wszystko było klarowne, uporządkowane i na czas. Każdy kontakt z Tobą był jak rozmowa z partnerką, która wie, co robi. Proces był przejrzysty, spokojny, a Twoje materiały wywoływały u mnie regularne łzy wzruszenia. Trafiałaś w punkt! Teraz w mojej marce jest lekko, profesjonalnie i w 100% „po mojemu".
~ Ewa Rebelak




O projekcie
Ewa czuła, że jej marka nie odzwierciedla poziomu na jakim pracuje. Potrzebowała projektu, który nareszcie odda jakość jej usług i odzwierciedli filozofię pracy. Marka Ewy została zaprojektowana na bazie określonej myśli przewodniej: ciepło, relacyjność i autentyczność biznesów lokalnych mogą być widoczne w cyfrowym świecie wtedy gdy komunikacja jest poukładana, spójna i zrozumiała.
Zakres prac
– strategia marki (określenie wyróżników, esencji, przewodniej myśli, pozycjonowania marki, analiza konkurencji)
– identyfikacja wizualna (dobór motywu graficznego, typografii, kolorystyki, stylu zdjęć)
– ilustracje i patterny
– grafiki social media i projekt Instagramowego feed'u
– szablony prezentacji ofertowych i raportów
Strategia wizerunkowa marki
Lokalne biznesy to firmy zakorzenione w codziennych spotkaniach
twarzą w twarz, cieple i relacjach. Ewa pomaga im pokazać to co w nich najpiękniejsze, ale równocześnie uporządkować komunikację tak, by spełniała cele biznesowe. Zbiera rozsypane elementy obecności online i układa
w spójną całość.
Kolaże, puzzle i kolorystyka to wizualna metafora tego procesu i filozofii marki: porządek, który nie zabiera duszy lokalnemu biznesowi,
strategia, która porządkuje i nadaje kierunek, ale nie odbiera ciepła. To nie typowy, płaski, digitalowy branding, tylko emocje wplecione w porządek designu. Dzięki temu projekt jest ciepły, ludzki i autentyczny jak lokalne marki.

Efekt współpracy
– Marka nareszcie odzwierciedla jakość świadczonych przez Ewę usług, a to dało jej pewność w komunikowaniu wartości i wzbudza zaufanie od pierwszego kontaktu.
– Wyróżnia się na tle branży marketingu, odcinając się od agencyjnego korporacyjnego wyglądu, cukierkowości i chłodnej elegancji na rzecz autentycznego, ludzkiego wizerunku z duszą.
– Tworzy klimat i wzbudza emocje, pokazuje to na czym biznesom lokalnym zależy najbardziej – ciepło i relacje międzyludzkie.










Czujesz, że mój sposób pracy to właśnie to, czego szukasz?
Wypełnij formularz zgłoszeniowy
WSPÓŁPRACUJMY