Branding

Secret Garden to to nie tylko kawiarnia – to miejsce o tajemniczej, lekko bajkowej atmosferze. Koncepcja wizualna została zbudowana wokół idei odkrywania – wejścia do świata, który nie jest dostępny dla wszystkich, ale nagradza tych, którzy potrafią zwolnić i smakować.

O projekcie

Celem było stworzenie marki, która nie będzie tylko „ładna”, ale opowie historię. W centrum systemu identyfikacji znalazł się sygnet: dwa skrzyżowane klucze, w których główki zostały zastąpione ziarnami kawy. To nieprzypadkowy zabieg – klucze symbolizują dostęp, zaproszenie do ukrytego ogrodu, zaś ziarna stają się dosłownym kluczem do smaku. To właśnie jakość, aromat i rytuał picia kawy są przepustką do tego świata. Połączenie zieleni ogrodu, głębokiego fioletu i złotych akcentów tworzy bogatą, ale elegancką kolorystykę. Tworzą aurę intymności i klasycznego uroku, przywołując na myśl sekretne herbaciane ogrody czy angielskie powieści sprzed wieku.

Zakres prac

– koncepcja kreatywna
– strategia marki
– identyfikacja wizualna (logo, typografia, kolory)
– materiały drukowane (menu)
– grafiki i ilustracje

Czujesz, że mój sposób pracy to właśnie to, czego szukasz?

Wypełnij formularz zgłoszeniowy

WSPÓŁPRACUJMY